Blev inte som planerat

Enda anledningen till att jag är ledig den här veckan var att jag skulle in till stora staden för att köra bil på körskolan.
Sitta med den eländiga teorin och vara allmänt duktig.
Igår ringde de från körskolan och var tvungna att omboka mina två körlektioner, idag och på torsdag. Tusan, jag hade kunnat stanna hemma och jobbat denna hektiska vecka innan midsommar. Eller ja, veckan då alla kunder absolut ska fråga på det vi aldrig har eller kommer att ha, hönsmat?!

Dagarna har gått och jag har inte dragit min röv ens en gång till körskolan. Men idag måste jag, måste försöka via lite intresse... men jag har suttit hemma bra mycket på internet, men jag tycker det är helt värdelöst!
Frågor som jag svarar rätt på markeras som fel, hela tiden. Måste nog säga till Z:a om det.
Tur man var snabb innan IPRED lagen och laddade hem TEO Trafikskola.

Och jag har ännu inte riktigt förstått, att skolan är slut för evigt!
Jag började räkna skoldagarna som återstod den 4 november 2008, då var det 125 skoldagar.
Tänk att jag stod ut!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: