Prupplägenhet

Jag hatar att vara här!
Idag skiner solen, det finns inte ett endaste litet sketet moln på hela himlen vad mina nyvakna ögon kan se.
I lägenheten är det 34 grader varmt och jag får någon slags panik.
Jag vill ligga ute och sola och bli brun! Naturligt brun, inte få någon fejkbränna i ett solarium, som jag vet att jag kommer ta till med då jag kommer hem bara som kompensation för denna pestdag!
Det är min första hellediga dag under denna kanonfina början på sommaren, och jag sitter instängd i en sketen tegelbarack!
Eller jag har körlektion, men jag vill inte det!

Daniel jobbar så inte kan vi åka någonstans, och inte vet jag vart man kan ta vägen för att få sola ostört heller.



Fuck lägenhetslivet i storstaden, jag vill hem till landet igen!












KOMMENTARER:
★ Cat Powers

Landet är klart bäst på sommaren, det är så underbart att få vara ute i natueren, sola, grilla och bara vara utan ngn stör :)



Men så fort du är klar med körkortsgrejen är du fri till landet igen =P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: