Hus

Jag och Danne har börjat i husköpartankar, och jag kan inte mer än drömma mig bort. Vad fruktansvärt jävla skitskönt det skulle vara. Ett eget hus, nya ansvar, en helt ny värld! Tänk att få odla sockerärtor och egna kryddor! Tänk att få ha en egen trädgård med väldoftande blommor. Tänk att få snöröja när vintern kommer och tänk att få betala elräkningen!
Vilka möjligheter, bygga om, renovera, inreda.

Låt detta hus komma fort! Jag står inte ut med lägenhet i Östersund längre, jag vill boooort!













KOMMENTARER:
★ Cat Powers

Åh va kul att ni pratar om hus, hoppas det blir snart då! =D Tänk va bra vovven mår också att få leka i trädgården :)

Emelie

Men guu va kul!

Fixa ett hus tills jag kommer hem från tyskland så kommer jag och har buzz-kväll :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: