Frustrerande

Det är lördag kväll och jag har fortfarande inte hört något. Jag har kikat min mail minst 83 gånger idag, jag bor med min telefon och jag har ökat deras besökshistorik med 213%. Men vad förväntar jag mig, är de ens så säkert de hör av sig? Är det ens så säkert att hon var dräktig? Frågorna är många, och jag vill ha svar på dem NU! Jag vill rättare sagt ha min Moltas nu...

Daniel är med på 24-timmars i helgen. En metartävling i Östersund som går ut på att meta i 24 timmar.
Fy fan, och jag som tycker en pimpeltävling på två är lång!
Han vann första etappen, grattis till bullpåsen älskling!
Men jag måste få berätta att denne fiskare igår vid 01.46 kom på att han hade fiskespöt här hemma hos mig, så i morse var det bara för honom att dundra hit, 20 mil för ett spö.
Danne kan man kalla fiskare. Han sitter där och ställer i ordning sina grejer.
Flöte... lina... mask... krok... just det, SPÖ!


Imorgon ska vi göra Dundermarknaden i Strömsund. Höjdpunkten kommer bli Dollarbesöket. Alltid lika skoj, men alltid lika besviken, Svenstavik har bättre Dollar...




Orkar inte vänta längre!












KOMMENTARER:
★ Cat Powers

Hej Linn!

Åh jag förstår din frustration, Det är trots att din bäbis som vi alla väntar på. Åh jag har också varit nyfiken minsann, kanske inte lika mycket som du då.. Det hade varit lite konstigt! ^^



Jag ser fram emot massa bäbis-bilder på hunden sedan, Jag håller tummarna HÅRT att din lilla hundvalp har kommit eller inte. Men ta det inte för hårt om det visade sig att det inte kom en valp, Det händer tyvärr ofta skendräktningar eller ännu värre.. Något går snett. Du får inte bli ledsen om det inte blir en valp denna gång, det kommer bli eran tur också!



Puss!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: