Vägrafredagen

Idag ringde hon. Surare än allt. Försökte inte ens låta vänlig, min lärare.
Jag gjorde allt värre genom att låta ännu surare. Två tjuriga jävlar som pratar i telefon och ska komma fram till en lösning.
Ja, lycka till!
Ska träffa häxan på måndag, ett möte, och jag ska fan inte hålla käften, om de så måste kicka ut mig från skolan efter detta.
Väl värt det!

Igår var det fimkväll igen, men det blev ingen film. Vi spelade Buzz, åt godis (det som tog slut på en gång) sedan satt vi mest. Thomas spelade Sims 2 och lämnade mig och Emelie i Martins styrande händer kring middagsplaneringen.
Ska jag vara helt ärlig tror jag inte det blir något av det hela.

Aja, för en gångs skull då jag sett fram emot min "vägrardag" så har jag sinnessjukt ont i huvudet.

Ikväll kommer mitt ljus i helvetet hem!
Jag älskar dig mitt fläsk!












KOMMENTARER:
madde

Haha du måste berätta sen vad hon sa xD!!!!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: