Text Häxorna

Jag är arg. Mina textlärare är en speciell art. De vill se alla misslyckas och älskar då de får klanka ner på folk.
De vill att vi ska skriva dåligt så de får ändra, styra, ställa!
De vill skapa ett helvete för de som är borta då och då, de får man allt höra!
De läser sms högt från sina elever och utan att tänka på något som kallas tystnadsplikt så uttalar de sig helt fritt varför den och den kan tänkas vara frånvarande.
De skapar en hel världsbild av den personen då den inte är där.
Målar ut den som en egocentrisk människa utan framtid och hopp, utan vänner och nära stånde.
Inte vet de hur nummerupplysningstjänster fungerar heller, då de tjaaatar efter telefonnummer till den och den.
Konstigt då det finns tilgängligt på skolan...?

Jag klistrar härmed in mitt mail till mina älskade två vänner till lärare:

Hej!
Det verkar som ni försöker få tag på mig.
Det låter i alla fall så, att ni ska ringa mig vid varje lektion.
Får det att låta att jag är extra efterbliven genom att ta upp det med de andra, att ni ska ringa, är så bekymrade!
Så nu förstår jag inte vad problemet är? Ring då! Istället för att säga att ni ska göra det vid varje lektion.
Mina klasskamrater tyckte det var knepigt att ni inte hört av er då det lät så jävla viktigt!
Jag är något irriterad på er nu, måste ni peka ut folk, jag vet hur det brukar låta, med både NNNN och NNNN, förstår ni inte att man är borta av en anledning?
Att man mår dåligt?
Nej då sitter ni och gör sak av det med de andra eleverna i gruppen!
Försöker lista ut vilken jag står närmast, precis som att jag vore helt mobbad!

Jag är inte säker på att jag vill dyka upp på fredag. Jag tänker inte börja på uppgiften och ser då ingen mening att åka in.
Vill ni prata så är jag tillgänlig NÄRSOMHELST!
Gör bara inte så stor sak av det!

 (Mitt mobilnummer i typsnitt 72)


Och då ska ni bara se mailet jag skickade till min mentor!
ARG ARG ARG ARG ARG ARG!!!
Texthäxorna är två jävla idioter som jag hatar mest av allt i hela jävla vida fittvärlden!












KOMMENTARER:
madde moe

Haha så jävla rätt!!!

Älskar dig gumman, du är fan coolast som faktist har lite stake och inte slickar röv på de där subborna som alla andra ;) x)! :P

Maria

SÅ JÄVLA BRA LINN!! :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: