Känner mig tjock!

Jag har hittat en ny älskling! Kellogs K med mmmmmörk choklad och jordgubbar.
Det har varit min frukost, mellanmål efter frukost, förrätt innan middagen, middag, mellanmål och nu, kvällsfika!
Fan. Sockerbomben! Jag känner hur mina redan feta armar växer. Jag når knappt fram till tangenbordet längre. De spretar rakt ut. Tur valkarna på magen finns så de kan vila någonstans.
Dumma Emelie verkar mena allvar, hon ska börja TRÄNA!

Jag har testat Detox, var bara bra till ursäkt att slippa skolan då jag fick en pyyyttteliten bieffekt i form av huvudvärk.
Jag gick inte ner ett enda kilo, fastän jag bara åt soppa i två veckor samt var så illa tvungen att gå till och från jobbet då Danne var i Skåne.
Jag har käkat de där mirakelpillren som går på reklam och säljs på Apoteket, Liposinol. Det sägs att man ska sluta småäta och sötsuget ska minska. Jag har aldig i hela mitt liv småätit så mycket som jag gör då jag äter dessa, samt att jag aldrig bajsar. Känner mig uppsväld och nära en sprickningsgräns. Men visst är det en bra ursäkt till en kebabtallrik då man har dessa grästabletter hemma. Känns så nyttigt så!
Jag har gymmat två gånger... kanske ska ge det en chans till... eller 4, 17?


Jag har glömt berätta att jag var så duktig och snäll i helgen. Det snöade som fan och som vanligt bänkar man sig i fönstren och bara väntar på att någon bil ska köra fast. Och tro på fan! Jag garvade och Danne gjorde mig sällskap att titta. Vi satt ett bra tag. De stackarna var gamla pensionärer. De hade kört fast sig ordenligt! Mitt samvete tvingade Danne att klä på sig för att gå ut och hjälpa de två stackarna!
Över en timma senare fick vi loss våra grannar och de var så glada över att det fanns så snälla människor som satt i fönstret och sett det hela, och som ville gå ut på en söndag och hjälpa de två gamla människorna! Då blev jag glad!
Hade däremot Sandell kört fast hade jag suttit och blinkat med lampan i köket, bara för att göra mig säker på att han sett att jag satt och kollade... men sådan tur var det inte nu, nu var det två gamla, snälla, söta människor.
Jag är svag för gammalt folk!

Det var något mer med... Jo, våran bil är klar!

Känns som jag har feber... men det är nog bara för att det är tisdag imorgon...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: