Idag var jag ovanligt trött

Säger vi... men om det är så bra anledning att inte gå på matematiken vet jag inte...
Läraren varnade mig senast för två veckor sedan för min frånvaro, sedan dess har jag inte varit där.
Jag går inte på extramatten heller som jag borde... Suck.

Förlåt älskling att jag inte gick på skolan idag!


Jag är arg idag! Hur många väcks av att grannen pratar telefon?
Hon lät som en fyraåring som rusade mot dörren då posen kom. Vilken jävla jubelidiot till granne vi har!
Jag hatar henne mer och mer, så nu sitter jag och gör, antagligen hennes lediga dag, till ett helvete.
Jag spelar Rootvälta på hög volym med mycket bas! När jag går nånstans stampar jag i golvet så som hon brukar göra.
Jävla klampfot!


Rootvälta - Vara

Jag vill bara, bara vara
Slippa tänka och förklara
Aldrig tveka, bara leka
Den som kräver ska jag neka

Andra ställer krav, hur de vill att det ska va
Man blir pressad, alltid stressad, av vad de vill ha
Jag har börjat se och känna efter hur jag mår
Varför ska man ge så mycket mer än vad man får?

Jag vill bara, bara vara
Slippa tänka och förklara

Aldrig tveka, bara leka
Den som kräver ska jag neka

Tiden flyger fram, hinna hunnit hann
Klockan ringer och alla springer från sin trygga famn
Säg mig, när ska alla dessa människor få ro
Inte före bokslutet i himlen kan jag tro

Jag vill bara, bara vara

Slippa tänka och förklara
Aldrig tveka, bara leka
Den som kräver ska jag neka

Livet är så kort, det är lätt att glömma bort
Man presterar och levererar i både vått och torrt
Men dagarna och nätterna ska gå i harmoni
Allting blir så lätt när man förstår att man är fri

Jag vill bara, bara vara
Slippa tänka och förklara

Aldrig tveka, bara leka
Den som kräver ska jag neka 














KOMMENTARER:
Emelie

Vi får säga att vi får unna oss lite onyttigheter en kväll i veckan, om det är filmkväll.

Man måste ha en morot, annars tröttnar man snabbt på att träna :P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: