Höjdarvecka!

Denna vecka är höstterminens sista! Sedan börjar vi med det nya helvetesschemat med bara naturkunskap, religion och Johannes.
Jag tror Mdk:n slutar nu, så istället kommer vi bara ha text med häxorna!
Den här veckan börjar bra i alla fall! Danne har åkt till Långbjörn, hans första arbetssdag sen innan jul, och han får åka bort och jobba nattskift!
Jag har haft en lektion idag, matte. Sedan är jag ledig eftermiddagen eftersom jag tog bort den kursen. SWEET Poppa Joe!


Imorgon har jag bara Historia från hemska tidiga morgonen. Svenskan är inställd så slutar 11.
Onsdag är jag ledig antar jag, eftersom det är tid till projektarbete, och eftersom vi redovisade innan jul så är det bara en sak som gäller, ledighet!
Torsdag och fredag är som vanligt antar jag.


Jag har fått veta att Diva är parad, så nu ska jag bara vänta på besked från kenneln om det blev någon den här gången. Håller tummarna!

Har precis sett Madagaskar Escape 2 Afrika... Jag såg den på svenska, och Mikael Tornving som Skepparn (pingvinen) gjorde filmen rolig. Annars rätt så seg.

Sitter och njuuuuuter av Syster Sols underbartäckligtvackra röst! Isabell Sandblom, Livelihood!




Man kan säga att jag firar ; )












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: