Engelsk Bulldog tankar

Igår hörde Karin av sig. Det blev inget av parnigen den här gången heller.
Min efterlängtade bullevalp till våren ser ut att vara ett minne blott. En valp efter Bobby ser ut att vara ännu längre bort!
Nästa parning planeras att bli i vår, maj någon gång. Då är det Gudruns tur igen, men denna gången med Mr Muffin. Han är fin, stort huvud och fina linjer. Hans pappa är Ike, och han är kanske den charmigaste hunden jag sett!
Men han är inte så bred och kompakt som man hade kunnat önska.

Diva ska paras igen i augusti, och då med sperma från en kennel i Sydafrika. Han var inte så fint tecknad, och jag är rädd för att de valparna kommer få -inte-Linn-dugliga-linjer. Spräckliga och vita, njaae... då hoppas jag hellre på Muffin och Gudrun.

Min älskling är hemma, och jag har märkt att det bara är tillsammans med honom jag mår bra!
Jag tycker synd om fredagarna framöver. Jag har inte varit på en textlektion sedan början på december!
Och min älskling kommer att komma hem på fredagmornarna i ungefär 10 veckor till...

79 skoldagar kvar till friheten!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: