82

Med allt hopp och snälla böner har jag bett till han däruppe... Gud, så visade det sig att vi trots allt har mediekommunikation heeeela året.
Mailade läraren igår och frågade vad fan det var frågan om!
Enligt Dexter så var lektionen borttagen, enligt den inviduella studieplanen stod det att kursen var avslutad men ännu inte betygssatt! Jävla helvete också! Så har vi den hela året! Vad är det för jävla skitskola? Jo det kan jag tala om; Wargen!
Ingen som helst planering eller information.
Tog bara två månader innan jag fick min älskade Samhälle B borttaget från schemat. Tänk om jag inte fått tagit bort den kursen? Snacka om frånvaro!
Gud finns inte! Han låter lärarna vara sjuka den dag jag kommer dit, inte tvärtom!

Idag orkade jag inte historian, någon som är förvånad?
Men jag ska in på svenskan, gå på Projekt och Företagande, vilken är en ny kurs, och sedan tror jag vi hade Religion... om det inte var Naturrkunskap. Också nya, otroligt roliga kurser måste jag säga. SUG MIN SNOPP!

Ett jätteplus till mig, novellen som skulle vara inlämnad nångång där i september skrev jag klar igårkväll.
Låg uppe till halv tre ungefär. Så jag har ingen aning hur den blev.

Jag har bestämt mig. Det är 82 skoldagar kvar av skiten, av de ska jag åtminstånde försöka gå hälften. Det blir 41!
Och huvudsaken är att jag är på skolan. Men om jag kommer göra något är en annan femma...
Text C kursens första uppgift kan ju smörjas in med glidmedel och föras upp i Guds anal!

82...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: