Supertramp

Guess I'll always have to be
Living in a fantasy
That's the way it's got to be
From now on
You think I'm crazy I can see
It's you for you, and me for me
Living in a fantasy
From now on



Jag kan inte mer än älska älska Rick Davies underbart manliga och sexiga röst i den här låten!
Hjälp mig vad upphetsad jag blir!
Inte på det sättet, utan på ett sätt som är mer retsamt än något annat, och det är att jag själv aldrig kommer få uppleva den här tiden. Ljuva 60 & 70-tal!
Det är inte samma sak att lyssna på en nedladdad låt i 320Kb/s på en dator, med tja hyfsade högtalare åtminstone.
Jag vill ha den där ljuva skivspelaren med knaster och skrapljud efter nålen. Jag vill vakna upp ur mina drömmars värld då tonarmen ploppar upp...

Imorgon är det text. Jag vill inte gå. Jag har två saker som gör att jag både måste och inte kan/vill.
Jag har inte skrivit så mycket som en punkt i min artikel, eller vad det ska vara. Jag har ingen som helst motivation till att göra det eller ens fundera på att kanske börja. Det ska ju vara med i ÖPs bilaga snart.
Imorgon ska vi ta redaktionsbilden. Jag måste nästan vara med, för annars ser alla att jag inte var med just den dagen.
Frånvarande på bilden: Linn...

KUKSKALLE!

Jag verkligen så inte vill, men jag har en plan!














KOMMENTARER:
Tobias

Haha, jo det var ju så att dom ringde, dock stal hon min plats. men sånt som är livet ;)



Och tack så mycket!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: