Solen skiner himlen är blå

Och jag har precis lyckats spela bort 250 spänn på bingo. Det var den veckobudgeten det, men jag kan logga in på Dannes konto för att spela på Lotto till helgen!

Jag har suttit och pysslat med matten, och jag blir så frustrerad så jag ger bara upp. Det är alla tänkbara svordomar på mitt repetitionspapper som jag tänkt ta med på extramatten på fredag...
Jag märkte nu att Matematik B bara är en 50 poängskurs, kanske ska man slopa den ändå?

Ute är det finväder, men jag känner mig duktig som tränat med bandet. Exertube faktiskt!
Emelie skulle ha mig till att göra situps igårkväll under det där plastikoperationsprogrammet om de två flickorna som skulle lägga sig under kniven. Visst blev man peppad då man såg hur det annars kunde bli, men det var för sent, så jag har tagit igen det nu!

Sedan har jag gjort min uppgift till imorn tror jag. Det kommer bli världens sämsta redovisning med orka.
Jag funderade på urinvägsinfektion förut. Jag har aldrig haft det, men det låter rätt så jobbigt så det kan eventuellt vara en symtom jag kan ha resten av den här veckan känns det som. Och jag har aldrig dragit den!
Under mina skolår har jag lärt mig oerhört om massa sjukdomar, första sjukhetstecknena och behandlingstider, allt från medicinering till kurering- för att få vara hemma!

Jobbhelvete ring då för tusan!



För att sätta lite färg på tillvaron! = )












KOMMENTARER:
annika olsson

Fin bild, man vill bara ha en till när man ser så söta bilder

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: