Se Acabo Dub

Att det ska vara så svårt att komma på rubriker jämt! Idag fick det bli en låt av Soldiers of Jah Army. Grymt!
Idag hade vi redovisning på naturkunskapen, men jag sjukanmälde mig.
Känner mig skitkonstig idag. Nojar upp mig för inget. Får för mig att jag inte kan andas, att jag skakar och är yrslig, kallsvettas. Tillslut har jag inbillat mig det så mycket så jag känner av alla dessa symtomer. Läskigt.
Jag som hade gjort klart om vattenkraft och den ekonomiska hållbarheten nu och i framtiden... Fick ju hjälp av ett proffs, nämligen min Danne!

Han kommer äntligen hem imorgon.
Jag har ringt jobbet också, så det bli nog mest troligt inget mys framför teven med godisskålen i knät under ledigheten.
Ja, om de nu ringer vill säga...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: