Maxat

Idag var jag för första gången med på extramatten. Jag hoppade bak några kapitel och började med... ja vad det nu heter, och jag förstår faktiskt lite! En tjuvkik titt som tätt i facit får en lampa att gnista i bakhuvudet.
Sedan begav det av till Öp för ett möte. Vi har fått enn uppdrag av dom, vi ska göra en hel bilaga.
Jävligt snålt, alla andra medieelever har fått göra hela tidningen vi får bara göra en bilaga på 20 sidor. Bara det visar ju vilka förväntningar de har av oss. Och det är helt på rätt spår!
Vi tog jättemycket godis, det var det enda roliga på det besöket.

Tillbaka på skolan blev jag på uruslet humör, och jag blev så jävla irriterad på Robin och Micke så jag drog hem!
Orka en lunch på 2.5 timma och sedan sitta och "bolla ideér" resten av de två timmarna.
Jävla dagis!
Kände mig inte alls in the mood.

Ringde älskling och han kom och hämtade lilla mig. Tvingade iväg honom på gymmet, och jävlar vad vi maxat idag. Såhär hårt har vi aldrig tagit ut oss förut.
Lär ju märkas imorgon.

Nu försöker jag få iväg honom till frisören, men han vägrar. Han måste ha "päls kvar om det blir kallt om vi ska fiska".

Och igårkväll blev det kebab!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: