Mandelmassa

Så fint de rullar omkring i munnen då man uttalar det. Mandelmassa... Jag är helt störd, har suttit här och upprepat ordet flera gånger, kanske kan det vara för att jag vet att det ligger en ynka liten skitbit kvar i kylen och väntar!
Jag älskar mandelmassa! Mandelmassa i vanlig korv och kebab på City. Det är mitt livs stora passion.
Mandelmassa! Fy fan vad sugen jag är på den biten! Men tar jag den är det slut sen, abstinens!
Nu vet jag hur det är att vara beroende.

Det var en lättnad. Jag och Martin och gått och funderat, spekulerat, funderat lite till. Sedan har vi förstorat upp allt och gjort det igen. Tillslut var det ett jävligt bekymmer. Men som tur var inte Emelie arg på oss längre! Så jävla skönt!
Emelie, du är fan den skönaste människan jag känner! LÄTTPLÄTT! Så jävla rolig! :D


Usch fy och blä vilken lång dag! Ändå fick vi sluta tidigt.
Jag har kommit på mig själv att jag gått heeeela den här veckan!
Igår 1 timma och hela idag! Även historian, och då är det bra!

Här är min fina bild på en person jag bara älskar!
Hårig röv, piercing i båda bröstvårtorna, och då är han närmare 50 år (!!!)
Hängbröst och alllltid för korta tröjor!
Likelike!

















KOMMENTARER:
Emelie

Men gumman då :))))) <3

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: