Kort visit

Igår efter skolan (ja, jag var där ett tag) så åkte jag och Danne, Ante och Josephine hem mot bygden.
Vi ville låta pappa slippa besväret att åka in bara för att hämta dom, och eftersom Danne inte skulle jobba så kunde vi ju åka upp! Resan dit var förjävlig! Snöstorm och helvetes snö snö snö hela vägen!
Hemma i Laxsjö hade det snöat nästan TRE decimeter!
Nu skulle ju detta vara en jätteskön hemmahelg med passupp från mamma, om inte jobbet hade ringt 07.32 i morse.
Dum som jag varit hade jag skrivit upp mig på jourlistan, så jag kunde inte säga nej. Men de har aldrig ringt förr, så varför nu?
Var bara att kliva upp och dra in till stan. Inte så kul.

Så det blev en kort visit hemma. den här månaden fick jag ihop 14 timmar.
Tur det är semesterersättning!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: