Jämtkraft

Idag är det studiebesök. Jag vet inte om de andra slutat än, vi skulle få ledigt efter det.
Jag hade faktiskt sett fram emot detta studiebesök. Det låter så stort och häftigt, samt att de levererar ström heeeela vägen till Laxsjö. Hur går det till? Jag var nyfiken, men sumpade min chans, så som många andra gånger.
Jag valde att ligga kvar i min mysiga säng istället!
Kvart över 8, jo hej och hå vad pigg man är på skola då!

Jag är den ende som ska på skolan till halv fyra, men jag har ställt till det själv och fan i jävlar vad jag ångrar mig!
Ska träffa Anskita och prata om text. Bara jag får vara "ledig" på fredag har jag fått min vilja igenom.
Tänker hitta på nåt om en annan uppgift som jag kan jobba med hemma så jag slipper vara med på textseminariet, de är kanske de tråkigaste som finns!

Jag har pillat fram till att det är skitmånga stora uppgifter som ska vara inlämnade precis innan lovet. Ketchupeffekten!
Och det får mig att tappa mer av min dåliga motivation, vilket betyder att jag inte gör ett skit i slutänden.
Koreakriget, grupparbete, redovisas v.9!
Energikällor, grupparbete, redovisas v.9!
Religion, enskilt arbete, de största världsreligionerna, inlämnas v.9!
Säkert något mer också...

Nu ska jag ringa jobbet!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: