Hon gillar när man sprutar överallt

DET ÄR EN BIL FÖR I HELVETE!!
Han står och torkar bort kärlekssäden från huven, en gammal Bubbla vid namn Vanilla!
Säger då det!

Tredje dagen gillt som jag har migrän. Börjar bli less nu.
Har spelat bort över 1000 spänn på Bingo, men det var pengar jag vunnit så det var väl lugnt.
Hade fel också med min lönespes, Trettondagen är enligt Manpower ingen storhelg, så nu är det jag som finlirat CV:t och söker nytt jobb!

NK prov imorn, skitsamma. 57 jävla skoldagar kvar och jag ska bara få dem att gå, om jag nu går på skolan eller inte, det får tiden avgöra. Just nu orkar jag inte ens tänka en dag framåt längre.

100 dagars imorgon...












KOMMENTARER:
annika

Svar: Ja han hade det för några månader sen, växtvärk. Men nu verkar det som att han hade stukat benet för igår sprang han som vanligt igen. Det är en stark karaktär Frank, han klarar det mesta som tur väl är. Synd att han har varit sjuk så mycket. Men det får man ju ta, vi har haft en super bra försäkring synd om Frank bara. Hur går det med din lille vovve då? Var det till höst du skulle köpa en?

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: