Det var då själva...!

Igår satt jag och jävlades med min filmanalys. Jag ljuger inte om det tog mig två timmar att skriva den, men så blev det ett mästerverk också!
Idag på klasskonferensen läser jag att Låt den rätte komma in- filmen strular, killarna i vår klass tycks inte kunna ladda hem olagligt för att sedan bränna ut den på skiva. De som skulle tävla kvalitésmässigt också, fnys på er!
Så skriver svenskaläraren att vi ska se Återkomsten (Vozvrashcheniye) istället under den timmen!
Och då har jag redan gjort en recension, men om FEL JÄVLA FILM!
Ta dig nåstans!
Jag tänker ändå inte gå!
En filmanalys är en filmanalys, oavsett film!
Men frånvaro lär jag få!

Nu går min buss!

67 skoldagar...












KOMMENTARER:
Emelie

Ännu en gång strulade tekninken, och vi fick gå efter 40 minuters tittande in i väggen.

Annika Olsson

Hej igen! Var inne och kollade din blogg lite. Har verkligen ingenting emot nykterister, blev bara lite nyfiken på varför du är nykterist. Har själv en nära familjemedlem som är nykter alkoholist. Så jag vet vad det kan förstöra om man säger så.

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: