100 dagars

Onsdag. NK prov. Vad mer? Jag orkade inte gå idag heller så har nyss vaknat...
Har börjat äta massa ägg också. Såg i Aftonbladet att man kunde gå ner i vikt om man startade dagen med två ägg till frukost.
Soo, näe de är gott med, och idag fick jag till de sådär perfekta de bara kan bli en gång om året, rinnande innuti men ändå hårda utanpå! Mums!

Jag hoppas att älskling kommer hem sen, då ska jag tjata upp honom på Ixo. Måste ha en ny fin tillbringare eftersom jag slog sönder den vi hade i förrgår. Det var inte med meningen. Den bara stod där ivägen, så kom jag med min stortallrik och precis som i attentaten mot World Trade Center fastnade tallriken i tillbringaren.
Sen ska jag ha en äggkokare har jag fått för mig.
Kanske några ljus...


Hittade en rolig sak till i Aftonbladet!

Testa dig – har du dyskalkyli?

Här är sex tecken på dyskalkyli:

1: Räknar Du på fingrarna?
2: Har Du svårt att lära dig klockan?
3: Har Du svårt att snabbt avgöra tals värden?
4: Har Du svårt att hantera pengar och pengars värde?

5: Räknar Du långsammare än andra?

6: Problem med att lära dig multiplikationstabellerna?

Svarar du "ja" på fyra eller fler av frågorna kan det handla om dyskalkyli.
http://dyskalkyli.nu/

1: Finns inte miniräknaren till hands, so yes I do!
2: Jag måste ha både en digital och en analog för att ställa larm och passa busstider för att det ska bli rätt...
3: Jaaaaa, ge mig ett par dagar eller så.
4: Kontanter i affärer, går inte.
5: Tror inte ens att jag räknar...
6: Kan dom inte än idag.

Dääär seeer man!


100 dagars idag.
Innebär att det är 100 dagar kvar till studenten!
Men enligt mig är det 56 skoldagar kvar!

Jippie!
Eller nåt...













KOMMENTARER:
Emelie

Du har nu blivit konverterad till en äggfantast =D. Moahahahahahaha!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: