Southeast Soliloquay

Förra veckan fick min pojkvän rött band. Det innebar att han var bland de 1% bästa spelarna i hela universum.
Den här veckan fick han äran att bli Officer i klanen.
Idag är det klanmatch.
Så vad surrar jag i?

Killzone 2. Hädanefter har även jag koll på vilka som är de bästa spelarna, hur statsen ser ut bland alla i klanen, jag fattar till och med hur spelet fungerar med spawnplatser och tillval.
Är faktiskt ett rätt roligt spel, bara att jag inte spelar själv.
Danne sitter med headset och bekantar sig med folk från hela Sverige.
Vid det här laget är det som att man känner dom. Vad de arbetar med, skolor, vart de bor och intressen.
Virtuella kompisar helt enkelt.

Rätt fascinerande när man tänker efter.


Killzone 2

Håll tummarna för att klanen vinner ikväll!















KOMMENTARER:
André

Haha klart jag och KEEBAAB vinner!

Nersing

Om man ändå kunde få sin sambo i närhetan av lika intresserad så hade det varit bra :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: