Runt 18 dagar

Kan det vara så att det nu bara är ungefärliga 18 verkliga dagar till våran dröm kanske går i uppfyllelse?
På riktigt?
Den här gången?

Frågorna och funderingarna är såklart många. Tänk om det bara fanns ett klart svar på alla dom.
Jobb, ekonomi, boende, tid.

Vi vet inte var som händer nästa månad. Om ett halvår, år.
Jag kanske får ett jobb, kanske inte. Deltid, inte heltid.
Danne kan lika gärna bli varslad, det är inget i den här tiden som säger emot det nu.
Just nu är det lugnt på den fronten men man ska aldrig säga aldrig.
Och om lillebror flyttar till stan för att studera vore de ännu mer kanon!

Decembervalpar



Teddy är kanske den sötaste bulldogen jag sett på Youtube.












KOMMENTARER:
Erika

:)

Moltas är ett kanon namn!

Japp, det gör jag:) Råkade hitta dig, och till min förtjusning så kände jag igen dig! Plus att du gillade namnet Moltas... Kan det bli bättre? xD

Kram!

Erika

Jajjemen :)

Haha, ja, hmm, världen är nog mindre än Internet, så vi gjorde det rätt så bra! xD

Jag har letat jobb, precis hittat praktik, så hoppas på det! Du då?

Kram!

Erika

Japp! :)

Jo, sorgligt men sant... Det var lite så jag tänkte med praktiken. Att charma mig till ett jobb! xD

Jag vet inte riktigt varför Moltas är ett superbra namn! Vi har ju haft en president som hetat Moltas. Kanske därför? Annars är det ju bara hur gulligt namn som helst!

Kram!

Lillebror

Du ser att texten går utanför bubblorna va? :)

Var bara det jag ville poängtera.

jag

griiin!

men tack lillebror, det är fixat och ordnat nu =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: