Maggimaggen

Idag har jag inte så mycket mer att skriva om än att jag har ätit och att det nu snöar för fullt ute!
Så om jag börjar med det första så har jag idag ätit upp snart hela salamikorven, ostkrokar till frukost och gröt med massa socker. Sen blev det mer ostkrokar och efter det uppehåll till middagen hos svärföräldrarna. Där blev det orren som Danne sköt förra helgen. Efter det blev jag dålig i magen och nu är jag åter igen hungrig så jag har ätit massa pepparkaksdeg. Och en negerbollssmet.

Jag ska kolla upp min mage. Helt seriöst. Jag får aldrig någon egentlig mättnadskänsla. Jag äter mer än vad Danne gör då han äter så mycket att han måste lägga sig ned på köksgolvet och vila magen, ändå får jag i mig lite till, och lite till. Det värsta är att när jag ätit som mest är jag supersugen på massa mer. Bullar, kakor eller godis. Två timmar senare är jag vrålhungrig igen och går och letar mer jag kan stoppa i mig.
Min mage ger sig aldrig!
Så, jag har funderat på om jag kan ha fel på omsättningen eller nåt. Eller om det jag stoppar i mig är helt fel?

Nu snöar det för fullt, fortfarande.

Väldigt givande inlägg det här känner jag.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: