Jul


Det blev en sen julklappsöppning igår, till efter tio fick då jag och lillebror otåligt vänta för mor och far ville prompt att Danne skulle komma först.
Eftersom batterierna i datorn snart tar slut så slänger jag upp en bild på mina älsklingsskor jag fick igår av mina föräldrar. Äntligen ett par vinterskor, de första i mina ägor som inte är skoterskor!


Emu Australia: Kimba Lo

Mysiga!

Sedan blev det som tradition biljetter till Östersunds Revyn!
Jag är jättenöjd över mina julklappar, en klockradio, handdukar, kuddar, kavel, parfym, pengar, badrock och andra härliga saker, tillexempel en nagelförlängning och ansiktsbehandling fick jag av min älskling. Det är ju så inte jag, men det ska helt klart bli en upplevelse. Jag och Anna Anka.

Idag kommer momma hit. Danne får gott ta på sig finkavajen idag med, stiliga han. Rosa skjorta och kavaj, det är inte ofta.

Slut på batterier.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: