Coaching

Nyss kommit hem från en hektisk dag på stan. Jag gick över bussgatan, förbi apberget, genade genom cykelställena, skyndade förbi pause och slutligen in på Manpower.
Ungefär så mycket stadsliv tar död på mig, och jag tror inte att jag behöver skriva det en gång till i min blogg; jag hatar stan! Fast nu skrev jag det igen, bara för att.
Jag hatar i alla fall stan.

Nu ska jag skriva personliga brev så det bara skriker om det, och jävlar vad bra de ska bli också!
Ingen mellanmjölk, som Jenny sa.
Rolig coach har jag fått åtminstone, så det är kul!

Danne den korven ska iväg och äta julbord sen... en fredag.
Så ska jag alltså sitta och se på Idol själv och äta köttfärssås sedan i tisdags och inte ha något godis eller chips, inte ens en kebab!

Nu ska nörden i mig krypa fram.
Idol, vilket satans misslyckande till underhållningsteve. Tur Cirkus Möller kommer i pausen. Ruumpaa!
Alltså ska det ta tre timmar för några personer att framföra en låtjävel.
Och går de inte vidare ska de två sämsta sjunga om de två sämsta låtarna igen så att den minst sämsta ska utses?
Jihde, den mest självupptagna av självupptagna, men man kanske ska glädjas över att det inte är Gynning som står där och skriker. UVVA!
Sedan blir det ju inte bättre av att det inte spelar någon roll vilken som står som vinnare där i slutänden, i Sveriges största musiktävling, vinnaren hör man aldrig ändå.
Se bara Darin, Amanda Jensen och han Palm.
Men i år har jag sett i alla fall vartenda avsnitt av uttagningen.
Calle blev favoriten på en gång, och vem är kvar nu och ska slåss mot smilfinken Erik som inte ens kan sjunga?
Calle är rätta vinnaren. Se bara som han utvecklats! Jävlar vilken pöjk!

Nu var jag klar. Det var ju något mer jätteviktigt jag skulle skriva.

JO! Jag är inne i en djup dreadsperiod nu igen.
Vill ha, vill ha, vill ha!


Mariette Hansson - äckligt snygga kvinna!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: