Inför ensam hemma

Jag och älskling var och storhandlade nyss. Jag måste ha proviant inför den kommande tiden hemma utan honom.
Utan han som lyfter på plånboken och betalar, utan han som glatt sätter sig i bilen och skjutsar en någonstans så fort man behöver.
Det blev mjölk, smör, flingor och proviva. På det ska jag nog klara mig tills han kommer hem, om två veckor.

Det börjar det även dra ihop sig. Så fort jag tänker på mig blir jag sådär bajsigt nervös.
Nu blir det till att bo på trafikskolan. Jag har en hel del teori att ta igen.
Jag förstår inte varför jag ska skjuta upp allt in i sista sekunden jämt!
Fy fan vad stressigt det här kommer bli!

Och imorgon ska jag på arbetsintervju. Jag hoppas det går galant, jag vill ha jobbet faktiskt!
Det är ju så bra betalt!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: