Vårstädning

Idag tog jag och min hemkomne pojkvän tag i vindsförrådet.
Danne skulle ju vara borta och fiska hela helgen, men jag tycker det var skönt att han kom hem, för han hade ingen mottagning i stugan uppe i nästanNorge!
Vi konstaterade därefter också att det är absolut första gången på de fyra år vi inte har talats vid med varandra över en natt.
Vad hemskt. VARJE dag har vi pratat!
Det gick inte att fiska då det inatt regnade som bara tusan, och idag blev sommarvärme. Kan förstå att det var vatten på isarna.

I över två timmar höll vi på att städa ute på våran vind. Jag kan lova att det är mycket saker som samlas på efter fyra år.
Allt slängs bara in på vinden.
På Blocket i en annons stod det att man i sitt förråd har prylar som är värd en resa till Thailand... och det stämmer nog mer än väl.
Vi har två hela sopsäckar med kläder som Kupan ska få. Massa fina kläder som tyvärr blivit för små. Japp, för små, inte vi som växt, nej, nej!
Sedan dessa kartonger som vi varit så rädda för att slänga for idag de med. Förutom de som kunde vara bra att ha kvar!

Idag var våran bilaga ute i ÖP. Jag borde egentligen inte skryta eftersom jag hatade allt som hade med det att göra.
KÖP OCH LÄS DEN!


Här var bara hälften av vårat förråd utdraget till alla ytor på vinden. 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: