Nu ska det njutas av varje minut!

Åkte in på skolan i morse, gjorde provet. Tog en kvart, och då skulle nästa lektion inte vara förrän om tre timmar, och den lektionen behövde man inte gå på då man fick arbeta själv i grupperna.
Jag har ingen grupp... Någon som vill vara med mig? 
Sedan har vi Svenska, och den skulle då inte börja förrän om fyra timmar.
Ofta man stannar kvar på skolan och väntar fyra timmar på onödig svenska! Som vi dessutom skulle få chansen att träffa Syon på.

Så nu tog jag lov! Nu ska jag njuta av varje ledig minut från det helvetiska jävla påfundet kallat gymnasium!
Jag lär inte få jobba, det kan suga.
Ska hem och pimpla och vinna pengar har jag bestämt.
Far fyller ännu äldre så då ska han firas, sedan har svärfar 50-årskalas och då blir det mer firande.

Väntar på att Danne ska ta tummen ur och inse att han kan åka hem från jobbet.
Vi ska gå en sväng på stan och se om vi hittar ett fint ölglas.
Danne känner en som graverar, så jag har gjort en skiss!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: