Morgonpigg

Vaknade av mina klampande grannar. Tänkte att idag stannar jag hemma, ligger kvar i sängen. Det är ju så jävla fint väder ute så palla leta fram något beständigt att ha på sig, samt att jag ännu inte har någon vårjacka!
Sedan har vi bara en lektion innan "lillovet".

Gick ju bra det där. Nu har jag hunnit städa lite i lägenheten, vikt upp all tvätt och även skurat toaletten! Allt för att behaga min pojkvän som kommer hem ikväll! Dumma han är ute och jobbar hela tiden. Nästa vecka åker han till Sundsvall...
Jag ska fan ha en bulle innan han åker till Schweiz!

Nu ska jag ställa mig i ordning för en kort skoldag!













KOMMENTARER:
- Cat Powers ♥

Ojdå.. Är man ledig nu? Underbart ju!

Duktig du är som har hållit igång sådär, annars är det lätt att man bara ligger & sover hela morgonen..



Om inte han ger dig en bulle ger jag dig en bulle!!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: