Förvirrad

Har vi religion idag? Vart ska vi vara på Företagande? Jag har fått för mig att vi skulle byta sal, eller var det bara på torsdagar? Ska vi vara på skolan, vad ska vi göra?
Religionen har jag för mig att det är grupparbete, och läraren, hon brukar vara så snäll och låta oss ha "hemmajobb".
Företagande antar jag kommer bli jävligt stressigt då vårt projekt ska vara klart den 15:e maj!!!
Hur i hela helvete ska det gå i våran klass? Sammanhållning nivå ett! USCH!
Aja, hade tur som hamnade i teknikgruppen... kanske. Vad jag vet kan inte vi göra så mycket nu.
Och jag måste vara med på den här delen för att få godkänt... tandkräm på det!

Rikigt skönt att slippa Historian idag! Annars hade jag varit tvungen att kliva upp tidigt som pesten!
Nu återstår bara att göra uppgiften... ANTE!!!
Sedan skiter jag i Svenskan, hon vägrar ju höra av sig, jag skrev klart och tydligt att jag inte ville göra talet, ändå har hon satt upp mig på listan. Kossa!

Inatt har jag sovit som en korv, så jävla dåligt! Har legat vaken den mesta tiden och haft bullar i huvudet.
Har till och med börjat skriva en inköpslista på vad vi måste skaffa oss till den dagen...
Det är absolut inget som är säkert ännu, men jag, jag har redan varit ner och hämtat valpen!

Köra idag!












KOMMENTARER:
- Cat Powers ♥

Usch skolångest, jag luktade den enda hit =(

Ååhh vännen, Du förtjänar valpen mest på jorden, hoppas du får en <3

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: