Varför...

Fungerar inte datorn på SPA idag som den ska?
Och mitt fina tangentbord med mitt namn längst upp har börjat strejka också.
Snacka om utarbetad arbetsplats.
Fast så är det inte, jag jobbar bara helger nuförtiden. Helger = ob och ob = manpower!

Har lunchtime nu. Segare, och Danne ville inte komma och hälsa på mig. Han är på Waplan och svetsar sina kaminer... den jäveln!
 Och mackan från Hemköp var vidrigt äcklig. Kycklingcurrymoja...

Text B kan ju bara suga ännu mer. Läraren stod med ryggen mot mig hela lektionen, så pass omtyckt är jag!
Och då behövde jag ju inte heller visa mig så jävla insatt. Blev så less på textläraren så drog hem vid lunch igår.
Jag pallar inte skolan längre!
Måndagen räddas av att vi får jobba hemma med våra analyser av Ryssland. Det är väl tur det, hade aldrig klarat av en lektion då med Hitlertomas.

Aja nu börjar mitt pass igen.

Segjävladator!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: