SJUKt less!

Jag har ont i halsen. Öronen pulserar. Ryggen värker. Migrän.
Är jag äntligen på väg att bli sjuk! Första veckan och allt. Guses så gudomligt!

Nej seriöst inte. Jag hade kunnat ta detta nästa vecka!

Tomas, idiot till samhällslärare kommer detta år att förpesta mig med kunskaper inom Samhälle B.
In my ass, jag hatar dig, över allt annat!
2 timmar och 30 minuter fick bli din enda chans, ditt förbaskade avskum!
Jag viiiiill byta korgval!!
Jag vill inte skriva en analysmodell av fucking jävla kukryssland!
På första lektionen!!!!!
Vem fan tror du att du är?!

Nu ska jag gå och sova tills mitt enda ljus i denna dystra värld kommer hem och tycker synd om mig.
Jag älskar dig Daniel!












KOMMENTARER:
maryy

MEN DEDÄR ÄR JU EGOBILDER hahaha. Du är också jätteduktig! Lägg upp några bilder ffs!

maryy

föresten sådär är det jämt. man blir jämt sjuk när man inte ska ..åsså tror klassen att man skolkar fast man verkligen ÄR sjuk:(

bitte

snygg blogg

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: