Projektdag!

Idag är det den underbaraste dagen på hela veckan! Onsdag, den dag man kan ligga hemma utan att behöva kliva upp tidigt som fan och sjukanmäla en fejksjukdom.
Projektdag, tiden som egentligen skall användas till något nyttigt.. näää!

Det är en kanondag och jag är lycklig!
Lite gröt på det här så, för jag är extremt hungrig!
Upptäckt att med havregrynsgröt håller jag mig mätt i över tre timmar! Det är en stor sensation då jag efter, till och med en vrakmåltid med kebab är hungrig efter 1.5 timma.

Och jag har övertalat Danne om en bulle!
Efter skolan, då ska jag ha denna vän, så då får Danne åka över till Ryssland i tre månader eller vart fan han vill!
Tre månaders jobb i Ryssland; 170 000 kronor? LÄTT!



Söta korvhund! :D
Fler urgulliga bilder finns på Pretty Uglys kennel!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: