Hur kunde jag glömma!

Ett blogginlägg utan att ha klagat en enda gång på hur kass skolan varit?
Lärarna uppe på VTC är helt dumma i huvudet. Alla är sura och griniga och gör inget annat än skäller på oss medieelever, som dessutom är där MOT VÅR VILJA!
Sitter vi i korridoren är de fel, umgås vi i grupprummet får vi inte vistas där.
Först kom en grinig fan stormandes ut från ett rum och skällde som satan och sade att  "det finns de som försöker studera härinne".
Kort redogörelse: För det första finns det INGA som studerar uppe på VTC. Det finns inte, där är det bara epor och snusdosekastning som gäller.
Och för det andra var det tre mycket äldre folk än oss, en kärring och två gubbar som bara satt. 
Till grupprummt, där vi satt tysta som möss (eftersom vi försökte väsnas ännu mer gick det bara inte) så kom det in en gubbe med skitstor schäfer och wajnade. Bara mittuniversitetstudenter fick vara där...
Vadfan det är ju Fordonsprogrammet, en gymnasieskolas lokaler?!

Det var inte därför jag skulle uppdatera min blogg nu... det var något helt annat egentligen... något kul... men vad?
...

?

...

Jo! Jag hoppas att det är så att det är så! Då är det så att det blir så!
Så ere!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: