Ge mig smärtstillande!

Den här skoltiden tar död på mig! Jag har två uppgifter och det är fan två hela uppgifter för mycket.
Jag går inte på lektionerna, och det innebär att jag tar med mig bekymren hem.
Fast det spelar egentligen ingen roll, går jag på skolan så blir det ändå en uppgigft, speciellt i ett ämne med Tomas som lärare.

Knappt gått tre veckor, och jag har redan trappat upp mina uppgifter på en fin hög här hemma.
Jag har inte den blekaste om vart mitt skåp är ens.
VTC har fått besök av mig en gång, och jag vägrar åka dit själv, för där hittar jag inte alls kan jag lova!

Nu fick jag i mediekommunikationen, kursen som jag ägnade hela sommarlovet åt för att läsa in, en väldigt klurig uppgift.
Lobbyister, vad gör de? Vad går yrket ut på? Positivit/negativt med lobbyister?
SAMT att jag ska hitta på nackdelar om ett ämne, och sedan tänka som en lobbyist, och vända på steken så det blir något bra av det hela, kunna övertyga varför det är bra att dricka alkohol innan bilkörning till exempel.
Nu är ju jag så jävla korkad också, så jag valde alkohol i det stressade ögonblicket med Alee.
VARFÖR?! Det var inte förrän långt efteråt jag förstod att jag skulle hitta bra saker om alkohol, att jag, Linn, ska stå och prata för alkohol på ett sådant sätt att det ska synas att jag menar det?!
Ska byta till Vapen istället, måste få göra det!

Så vad är bra med att få äga ett vapen?
Man kan exempelvis skjuta alla man inte tycker om... ja varför inte?
Då skulle inte jag vara vid liv nu i alla faller...

Ingen samhälle med Tomaset idag, eftersom vi skulle jobba hemma. Jag har sovit 2 timmar och 35 minuter.

Anki är sjukskriven! Jag är överglad just för att vi inte behöver ha någon svenska imorgon, men jag tycker det är synd att det rör min favoritlärare.

Och så har vi Arbetsmiljö med världens bästa Robin! Förra lektionen pratade vi om droger, skolans syn på droger, och han tyckte det var helt åt helvete, och allt det han sa, det delar han med mina åsikter!


Men fan Daniel din tröga jävel kom hem jag vill ha keeebab!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: