Faktareportage

I skrivande stund sitter jag och skriver ett faktareportage.
Jag känner mig färdig med det, och väntar härmed på lärarens utlåtande så jag kan dra härifrån så fort som möjligt!
Så typiskt då att läraren skulle på någon pjolleryoga i en hel timma, och att jag får sitta här med mitt faktareportage och kurriga mage tills hon kommer tillbaka.

Jag är riktigt nöjd med mitt arbete. Inte ens jag känner mig själv så bra att jag visste att jag kunde vara så grym på att skriva. Inte minst svåra faktareportage med siffror och allmänbildad skit. 

Kanske publicerar de här om jag får minst MVG. 

Det är kul att sitta på skolan och titta igenom sina mappar och portfolios. Det är alltför sällan jag gör det. 


Roliga Fototvåan!



"Två fotografer som fotograferar en liggande fotograf"



Jag tror våran uppgift var komposition...
Och jag vet att vi missuppfattade uppgiften!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: