Det här går inte längre!

Inne på 3:e veckan på skolan nu och jag vill inget annat än hoppa av!
Jag vill inte gå klart. Jag har inte den minsta lilla gnutta lust att vilja göra det heller!

Och idag erfarade jag min första dag uppe på Fordonsgymnasiet. Vad är det för fel med er folk där uppe?!
Har ni aldrig sett människor, som inte är av erat slag? Lite modernare, några som inte snusar, inga reflexbrallor och kepor på sniskan. Glodde var det dom gjorde.
Jag hatar VTC! Jag hatar att ens tänka på att ta mig dit, och sedan hur vi ska sitta i de där söndersnusade lokalerna som stinker fordonsverkstad. Inte för att jag har något emot det, men det ser bättre ut att skriva på bloggen, för att få empati.

Väl där så finns det inte böcker till alla.
Utsvulten jävel som man är så kommer man ner till den hemska matan på äckelwargen, och den är ju som vanligt proppfylld med elever. Kommer alltid vara dyngmycket folk där nu eftersom skolan har hur mycket elever som helst. Det kommer aldrig bli så många någonsin på Wargen igen!
Så då drog jag hem. Där gick gränsen. Inte fan tänker jag punga ut pengar bara för att vi inte rymms i matan. Inte fan hade jag tänkt stå och vänta på att det lugnar ned sig i matkön!
Såhär kommer hela året vara.
Dessutom ska jag BEGÄRA att få ett busskort.
Gränsen att få ett busskort ligger på att man måste bo 6km utanför skolan. Det gör jag nu, då de jävlarna flyttat min skolverksamhet till några snuskiga lokaler uppe på Fyrvalla!

Det här går inte längre!
Jag hatar skolan, jag hatar allt som den för med sig. Grupparbeten, hemuppgifter prov! Jag hatar att sitta och gå efter schema. Jag hatar skolan, och vill inget annat än jobba.
Ett jobb får man även utan utbildning!

Så frågan är... och svaret är fan inte långt borta nu!












KOMMENTARER:
Kristoffer

Skicka frågan till spa så kommer du få vägledning i livet ;)

Thomas

Matkön tog visserligen bara 5 minuter och det fanns gott om plats idag :P

Men det var broskbiff dock... snuskmat

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: