Deprimerande söndag!

Nu har Daniel åkt. 10 långa, ensamma dagar har jag framför mig utan honom.
Hur ska jag klara mig?
Förmodligen galant eftersom jag varit med om dessa jobbiga stunder flertals gånger förut!

Imorgon har jag hört att vi har matteprov. Så förnedrande. Bara för att jag har missat matten två veckor i rad och inte har en susnig om vad som försigår och döljer sig bakom dessa oöppnade sidor i matematikboken. Och jag kan slå vad med mig själv att jag inte kommer ta reda på det heller.

Måndagar innebär även de där hemska lektionerna med Hitlertomas. Samhälle B, hur kunde jag vara en sådan idiot?! Välja denna kurs där man verkligen måste hänga med i samhällets utveckling för att förstå sig på allt som händer och varför? Jag valde denna kurs mest för att lära mig om just detta, men det visade sig vara fel. I den här kursen ska vi tydligen redan kunna alla de ryska namnen på de stora gubbarna som härskade i Sovjet då vi själva var i 2-års åldern.

Idag har det blåst nåt så fruktansvärt jävla mycket! Vi var tvungna att ta bilen till kajen. Under frukosten såg vi dessa vågor från fönstret hemma i lägenheten som slog upp långt över kanten till bilvägen, och det var hätfigt att åka där under de uppsvallande vågorna.


















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: