Impulsköp

Jag skulle bara kolla, fundera, drömma och tänka lite till.
Men så blev det så att, svisch, in i kundkorgen och innan jag visste ordet av det hade jag skickat ordern.
Det är förbannat lätt det här med onlineshopping.
Fast då ska jag inte nämna mina Svenskaspels bingoperioder. Tur det finns veckobudgetar, annars hade jag varit bankrutt nu!
I alla fulla fall så har jag till min eder och ära beställt en ny epilator.
Jag älskar min gamla Philips, den har varit en trogen vän i många år, men tyvärr gamle kompis, du har sladd.
Och min lägenhet är inte utformad för att kunna använda nätdrivna epilatorer då det finns tre eluttag i hela lägenheten och fem telejack.

Så nu har jag slagit på stort och beställt en sladdlös ful sak. Ser ut som en dildo med tänder.
Aja, det står att den fungerar bra.




























Philips Satinelle Massage Premium


Epilator med integrerad sonisk massage & aloe vera
Denna epilator använder sig av sonisk massage för att göra din epilering behagligare.
De hypoallergeniska skivorna är snabba och effektiva, tar bort hårstrån från roten och ser till att du får len slät hud i upp till 4 veckor. Eleven.se

Och jag måste påstå att min gamla epilator har hållit dessa påståenden troget. Hårstråna blir mindre, åtminstånde mycket tunnare, de växer sakta och jag behöver raka benen ytterst jävla sällan!


Just det. Idag fick jag förlängning av mitt anställningskontrakt. Tydligen gick det ut denna månad, så det var ju en faslig tur! Så nu har jag anställning fram till nyår. Sen vette faaan om ja ens vill vara kvar där.


Jag får inte tag på Bobby!!
Försöker ringa Malcoms kennel, men ikke!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: