I krigstankar

En verksatd här i stan, jag nämner inga namn, för hänga ut dem på min blogg senare är det minsta lilla nöje jag kan få, skulle sätta in motorvärmare i vår lilla, söta V50.
Efteråt havererade motorn, i värsta fall.
Topplockspackningen har gått och det är ett dyrt jävla problem att åtgärda!
Detta är verkstadens fel.
De är de som monterat motorvärmaren fel, glömt att dra åt slangar och vice versa, men de hävdar att de allllls inte är de som gjort nåt vingel med montering.

JO! Tänk för att det är de!
Härmed är jag portad från verkstan då jag i fredags fick något smärre damp på verkstadschefen.
Sedan uppe hos handlaren, vill jag bara säga; TACK MEDIEKOMMUNIKATION!
Denne man, vilken talare, vilken lobbying han sysslade med, bilhandlaren.
Jag hade talförbud, så jag berättade för Danne efteråt och han blev skitförbannad, att man ens får leka med en persons ointelligens sådär!

Han gjorde allt korrekt, precis det vi fått lära oss av Alee i Mdk'n, och jag är så lycklig jag fått vara med om honom under min skolgång!

Bilhandlaren visade sympati med oss, det var så synd att detta hänt, detta är en sak som inte får ske, detta hade kunnat inträffa när som helst, det var hans problem att lösa det åt oss. IN MY ASS!
I alla fall, sympati.

Han drog ett exmpel som inträffat bara för någon månad sedan på verkstaden för att kunna övertyga ännu mer om att detta är en sak som sker lite titt som tätt. IN MY ASS! Dra ett exempel!

Det värsta är ändå dubbelmoralen han sysslade med.
Eftersom den inträffade saken är en sak som sker hursomhelst närsomhelst, så svarade han ändå med att de skulle riva motorn och titta upp vad felet egentligen äääär.
IN MY ASS!
Igen!
Vaadfan
ska de göra de för då de redan tutat i oss vad felet är, och som absolut inte beror på deras bekostndad.

I vilket fall som helst hade det bara varit vänligast om de bett om ursäkt och beklagat och fixat detta.
Vi kommer vända oss till Allmänna reklamationsnämnden i detta ärende.

Sedan hoppas jag att det blir lite Aschberg, Kalla Fakta och Ricki Lake.

För nu kör vi en fisford och vi ska till Västerås på torsdag!!

- Ja det är ju lite synd, det kommer blir dyrt för dig...
- FÖR MIG?! Det är för er det kommer bli jävligt dyrt!
....
- Så får vi se på måndag vad vi hamnar på för summa.
- Vadå hamnar på för summa?! Jag ska inte betala ett jävla dugg!


Se, verkstaden har redan bestämt sig för att det är vi som ska få betala för deras misstag, utan att först kunna komma med ett konkret svar vad felet breor på!

Nu är de nervösa kan jag lova!


Jag är också lycklig, jag håller på bli sjuuuuuk :D












KOMMENTARER:
ChompA

Hehe spöa dom med media !

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: