Borta bra...

Men hemma i sängen allra bäst!

Nådde härliga Östersund för en halvtimma sedan och det var så skönt att bara få packa upp allt och känna sig som hemma igen.
Så nu har jag också hunnit packat ihop det Danne ska ha med sig då han åker bort imorgon igen.
Hem och vänder bara den stackarn.

Vi har suttit och beundrat våra glaskulor som vi själva fick pröva på att blåsa nere i Ramnäs.
Så himla kul och vi måste göra om det!
Danne har även drömt att han blåst glas. Carl var så snäll så han lät även honom pröva på.
Och så har vi en julklapp fixad, Ramnässervicen!

Jag och Martin har det vi gör framöver i alla fall. Vi funderar på att hitta sponsorer och göra nåt stort av det, kanske kunna tjäna en slant och sälja upplagan, i Ramnäs hytta eller hos något förlag. Men det är som sagt bara våghalsiga drömmar än så länge...

Det är märkligt, nu sitter jag och suger på det äpple som jag för några timmar sedan plockade med Martin och världens sötaste Hugo från ett äppelträd utanför Västerås i söder... flera miiiil bort!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: