Tynger-ner-lista

Just nu är jag rikigt nere. Motivationen är på 0, eller kanske på substitutionsmetodens x=y+3-6 (y-3x+8) nivå! (?)

Saker som tynger ner mig just nu är:

Skolan:
Vtc
Klassfotot
Novemberglöd
Apu:n
Projektarbete
Historia
prov imorgon, samt hög jävla frånvaro
Matte, dödligt svårt, kommer aldrig klara kursen
Samhälle B - oklart om kurs avslutats
Svenska, en drös med uppgifter som inte gjorts och aldrig kommer att göras.
Planeringen. Inget får man veta och det man ska göra får man ta reda på själv!
Utvecklingssamtal imorgon då man får bekräftat sin höööga frånvaro
Fritiden:
Ont om tid är det gott om...
Ekonomin
Bantningen

Jobbet:
Jag kommer med all säkerhet inte vara kvar till jul!

Det enda som jag med rak armbåge kan säga känns bra just nu är att jag kanske har en aning ont i halsen!

199 dagar kvar till friheten!












KOMMENTARER:
Louise

<3 Jag finns här om du vill prata!

Andas ut, så kommer det ordna sig!! <3



Du fixar det, prioritera det som känns viktigast!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: