Mirakelkur

Jag sitter fortfarande och väntar på att det ska säga POFF och sen ska jag sitta här, smal och deadly sexy. Men det händer inget!
Detox 4 3 2 1. Jag började med min kur idag, jag som längtat, och nu händer det inget.
Kanske att jag börjar få en symtom av huvudvärk, men det är nog bara inbillnig.
Så nu i veckan har Martin förklarat Valvaka hemma hos mig imorgon, tror jag. Och valvaka är nästan som filmkväll, så huuuur ska jag hålla mig från allt gott?
Samt att i frysen har jag två påsar bullar, lussebullar ÄVEN! Ett paket marängsvichglass, chips från i helgen, nån brownie och jättemycket vitt bröd och gooood ost. Hjälp!

Danne har åkt ner till södern idag. Mörrum. Och där ska han vara hela 11 dagar till. Stackars mig!
Tänk om jag haft en hund nu?
Jag dödar tid genom att kika igenom vad som ska inhandlas till då vovven kommer. Det är mycket som jag vill köpa till den kan jag lova!

Ja, jag är fortfarande på det säkra att jag kommer bli en stolt ägare till en bulle, men vad som helst kan hända.
Är Gudrun ens dräktig? Hur många valpar blir det? Är det många som är intresserade? Hur kommer blodslinjerna bli? Måste ha en hane!


Så ser min ultimata drömbulle ut!



Weeds ikväll 22.30 på TV6, Glöm inte!

















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: