Jag skyller på detoxen!

Senast igår satt jag och beundrade min otroligt höga frånvaro i skolans program på nätet.
Främst historia, bara 15 timmar. Det betyder att jag varit borta 5 lektioner på mindre än 10 veckor.
Idag blev det 6:e gången.
Men jag skyller på min detoxkur att jag har en liten huvudvärk som kvider i bakhuvudet.

Men jag bara haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatar historia och jag haaaaaaaaaataaaaar VTC ännu mer.
Kollar man i min frånvaro så ser man ett tydligt mönster. Arbetsmiljö, VTC= 9 timmars frånvaro. Svenska, VTC= jag minns inte. Tror det var runt 4, så det var inte så farligt. Och Historian 15 timmar!

Jag har idag lovat mig själv att fram till jul ska jag inte vara borta från en historialektion till! Det är över en månad kvar och jag vet att jag kommer svika mig själv snart. Men jag ska försöka!
För under våren hinner jag inte ta igen något betyg i nåt ämne, för då ska jag vara hemma med valpen!

Planerar och drömmer mig bort och jag måste bara ha detta halsband till min bulle!



Jag tycker det är så vackert med bulldogar med breeda jävla läderhalsband. Och jag har funnit ett jag vill ha.
Det bruna. Handsytt så det kostar därtill... (800 kronor!)


Idag är det 212 dagar, 19 timmar och 10 minuter till friheten!












KOMMENTARER:
Lollo

Hur länge ska du pyssla med kuren då? :)

You deserve it, det är faktiskt snyggt med sådana halsband på sådana fina hundar! :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: