Fruktsallad

Igår filmkvällade vi i ett lite nyttigare alternativ. Fruktsallad.
Var kanske år och dagar sedan man åt det!
Vi lyxade till det med både kiwi och honungsmelon, samt någon frukt som Martin promt var tvungen att köpa. 8 kronor styck kostade den, kaktus äpple/päron? Kaktus-nåt i alla fall. Vi lekte glatt med den mysko frukten och de bruna prickarna. I kassan sade tanten att man inte skulle ta över frukten med handen, för de var smååå pyttesmå taggar i den. Och det var inte först då vi började noja. Och började känna små stickor överallt i händerna!
Den fick inte heller vara med i salladen. Den var röd och fin innuti, smakade inte ett piss och hade kärnor som små hårda gruskorn i sig. Dumma frukt!

Thomas pyttsade för kalaset, eller halva tror jag... så jag är glad att det inte blev någon havregrynsgröt som var lovat!
Jag hade hyrt There will be blood och Jiddra inte med Zohan.
Andra gången jag såg filmen There will be blood, och den var lika bra denna gång. En av mina favoritfilmer. Den är störtsjuktbra!
Zohan filmen, över mina förväntningar, men rätt töntig. Kul faktiskt, men jag vet inte om jag skulle vilja se den igen... jo kanske. Allt handlade som om hans balle så storyn var ganska simpel. En sova-till-film!

Fruktsallad med vaniljvisp och guld nougat och liiite smågodis som tilltugg. Då tycker jag att det var nyttigt!

Dessutom är min sista detoxdag idag!
Summering: ... De sista två dagarna, förutom igår, försökte jag äta kalorifattigt, tidigare hade jag det till att skölja ned tårta med. Inte så bra kanske. Jag tror man går ner i vikt utan den där jävla skit detox 4 3 2 1. Så nu vet ni det!

SAMT! Måste bara glänsa lite! jag har varit på skolan hela den här veckan! Ja eller... på måndagar går jag en timma, och idag, onsdagar är jag ledig! Men stolt över mig själv ändå!
Så nu är det den värsta jävla skiten kvar. Imorgon; bråk om skolfoto då våran klass ABSOLUT inte kommer öeverens och har röstat igenom förslag i 4 veckor nu och vi ska alltid rösta om så jag skiter nog i klassfotot. OCKSÅ! Jag tänker inte köpa dyra kläder för att klä upp mig till något fint! NEVER!
Sedan måste vi jävlas med det där dumma idiotiska förslaget på mediekommunikationen då vi ska leka lobbyism för att visa 1-2:orna vad vi gjort under året i MdkB. Då måste man också KLÄ UPP SIG! ANA VAD PENISLESS JAG ÄR PÅ SKOLAN!
Låter som jag kommer vara hemma imorn... Eller jag har som redan bestämt.

Öppet Hus i helgen har jag hört ryktas om. Jag har inte hört något, så jag SKA INTE VARA DÄR! Aldrig i livet, skola på en lördag! Över min döda jävla kropp!
Lesslesslessslesslesslesslesslessless!
Vi lär ju få info om det imorgon, precis som vanligt dagen innan allting ska vi få reda på något.
Lesslesslesslesslesslesslesslessless!
Men jag vägrar vara där. Jag har annat planerat.
Danne kommer äntligen hem på fredagkväll! Det är orsak nog!

Engelsk Bulldog valp i feb, snälla! Det skulle rädda mitt tristajävlafuckingliv!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: