Dreamland

Danne tycker jag har för många "bollar i luften" och att jag tar ut min energi på onödiga saker.
Att jag istället skulle ta och satsa den lilla vilja jag har på att klara av skolan och gå ut först och främst.
Jag har inte tid med skolan!!

I tisdags då jag var "sjuk" på grund av historieprovet (ska tilläggas att endast tre i klassen hade kommit till den lektionen) så åkte jag och pojken iväg och tittade på soffor. Inredning.
Jag vill ha en ny soffa, men det västa är att en sådan kostar lika mycket som en bulldog!
Hittade drömerbjudandet på KOOL, men 18900... faan!

Sedan står jag nu i bostadskö och vill VERKLIGEN ha den lägenheten.
Igår var vi och tittade på utsidan och vi kom på en rad möjligheter vi skulle kunna ha med den!
Alledeles vid vattnet, Danne kan gå ut dit och fiska när han vill, då vi brukar åka dit i vanliga fall.
Har vi hund är det perfekt område för rastning och lek. Stora grönområden.
Ballkong på bottenvåningen, ingen insyn och utsikt över Storsjön.
Fyra jävla fönster där jag kommer ha plats med blommor.
Lägenheterna är "nybyggda" 1971 så de känns som de kan vara fräscha.
Garderober i sovrum och fläkt i köket! Kan det bli bättre?
Gångavstånd till staden, vilket betyder att jag inte längre kan skylla på sena bussar och ekonomin. Jag tar alltid till med det då vi bara har en lektion "palla betala 20 spänn för en timmas lektion"!
Sedan om vi har hund kan jag gå hem på raster och så.
P E R F E K T !



Ser bra ut, ser bra ut!

Sedan planerar jag vovven för fullt och bara drömmer mina dagar iväg.
Idag tillexempel har vi klassfoto och Novemberglöd.
Orkade jag? Nej!
Jag vill inte vara delaktig i ett klassfoto som inneburit kalla kriget i flera månader nu och min klass är ju bara så underbar så jag känner att jag måste medverka. NEJ!
Novemberglöd, jag svek, men bryr jag mig? NEJ!

Det är så mycket annat på gång nu... bland annat en arbetslöshet inom kort tid känns det som...
Tur Danne tjänar sina (läs våra) pengar.

196 dagar...












KOMMENTARER:
Louise

<3 lycka till med lägenheten!

trist att du inte har motivation, det är inte många dagar kvar.. Fokusera på det som du tycker är roligt i skolan :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: