Älskling kommer hem!

Idag kommer pojken äntligen hem från södern!
I hela 12 dagar har han fått inblanda sig i den skånska kulturen, och jag kan förstå att det inte är det lättaste.
Jag fick precis också reda på att han kommer med flyget 16.00, och inte vid halv sju som han trodde innan!
Så nu har jag ändrat om min lilla Time Left som tickar ned tiden nere i hörnet på datorn.
3 timmar och 45 minuter kvar.

Inatt hade jag en konstig dröm. Jag hade fått hem min lilla bullevalp. Den var så söt och mjuk. Tjock och bullig. Men den saknade tänder, så munnen var som en fladdrig... jag vet inte, kokosnöt? En helt tandlös lösfladdrande käft.
Och den var så jävla jobbig! Man kunde inte ta i den för den bets. Och det gjorde ont. Den skulla hela tiden bita en i skulderbladen av alla ställen. En riktig piraya, ett avskum, fan vad jag hatade den!
Skitful, den förvandlades från en fin bulle till någon helsvart råtta (läs Chihuahua).
Det kan hända att jag påverkats av AFV och klippet "Demonhunden".



Usch...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: