Vicious Delicious

Infecteds Mushrooms senaste platta. Jag vet inte riktigt om jag njuter av den ännu. Ändå är jag inne på sista spåret på skivan. Det hela kan ju bero på att jag idag har ihållande, jobbig huvudvärk. Då är det inte så passande med psychadelic trance får jag uppleva nu, men jag pinar ut, ett spår kvar!
Artillery låten är så skön så den hade jag kunnat lyssna på även om jag legat här på golvet med kräkningar av svårartad migrän!
De här Israeliska pojkarna är långt ifrån någon annat inom genren Psychadelic. De här går att lyssna på! Deras stil är så udda och så bra. Jag älskar Infected Mushroom!

image28
VICIOUS DELICIOUS

Tänkte ta det här som ett exempel på måndag då vi ska debattera fildelning; Vem känner ni mest till? En Jämtländsk känd konstnär vid namn Gustav Edwall eller en psy-trance duo från Israel?
Bara det är ju en orsak till vad fildelning betyder.
Vem har markandsförst sig bäst? Edwall som inte kan använda sig utav reklampelaren internet eller Infected Mushroom som nu är skitkända och vars musik som lyssnas på runt hela världen? Kultur säger jag bara!

Klev upp vid 8 i morse för jag var tvungen att få upp Danne som skulle till jobbet idag med. De där kaminerna tar aldrig slut verkar det som.
Skulle sen försöka somna om och sova långt och länge fram till mitten av dagen hade jag tänkt. Jo tjohej vad det gick bra. Hon med den fula hunden började dunka musik halv 9. Fan vad less jag blev! Varje gång jag hörde någon öppna dörren nere i trapphuset så önskade jag att någon skulle gå och säga till henne. Men ikke. Istället började hon som-ser-ut-att-ha-skitit-på-sig-tanten en våning under med sin hårfön. Och jag kan lova att denna lägenhet är lyhörd.
Bara det är ju en orsak till varför jag vill bosätta mig på en öde ö långt ifrån allt och mycket!

Så jag tog boken Flyga Drake och började läsa den. Jag fick sådan inspiration från filmen så kunde inte hålla mig ifrån den längre. Har räknat ut att jag kan ha den hemma tills på fredag, det är nog max eftersom det redan kommit två kravbrev på biblioteket.
Jag som var en sådan bokslukare då jag var yngre, men ända sedan svenskaläraren i 9:an tvingade oss att läsa Hemsöborna så har jag inte läst en ändå bok sedan dess!
Jag jobbar på det. Inser att Herman Hedning inte är så mycket att komma med då bokrecensionerna i svenskan ska vara klara!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: