Varför vaken då jag kan sova?

Antagligen är det för att jag är otroligt pressad till att göra klart mitt arbete som ska presenteras muntligt på filmkunskapen idag.
En fruktansvärt onödig dag, börjar 10 och har lektion en halvtimma.
Så vad gör jag vaken nu?
Jag är sjukt jävla trött, blev en sen kväll igår för jag och älskling hade en liten dispyt. Men det gick över snabbt som tur var. Har ont i huvudet nu också...
Men faktiskt så tänkte jag göra den här skiten, mest för Martins skull så han slipper vara själv i gruppen med en massa okända hemska människor! Men också för att jag ska ha en anledning till att gå på stan sedan och köpa något till min älskling som fyller år snart!
Ska gå på We och köpa de där coola rastasandalerna =) Säg inget!

Så kanske att man skulla ta och börja skriva något på min redovisning kanske, skulle underlätta något om man visste vad det är man pratar om...

Och så får jag se om jag orkar gå på Control ikväll eller ej... Det mesta pekar mot det som det känns nu.

Sooooova!!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: